مدیر سایت ۲ آذر, ۱۳۹۸
مدت حدودی مطالعه: 3 دقیقه

زمان مطالعه: ۳ دقیقه درگذشته‌هایی نه چندان دور و با معرفی سیم‌کارت‌های اعتباری، افراد زیادی به این نوع سیم‌کارت‌ها روی آوردندو اپراتور ها مجبور به ارائه راهکاری برای خرید شارژ و بسته اینترنتی شدند.  محبوبیت این نوع سیم‌کارت‌ها به حدی افزایش یافت که بیشتر اپراتورها تصمیم به عرضه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری در کنار سیم‌کارت‌های دائم خود گرفتند ولی در ابتدای […]

خرید شارژ و بسته اینترنت با مانیار
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

درگذشته‌هایی نه چندان دور و با معرفی سیم‌کارت‌های اعتباری، افراد زیادی به این نوع سیم‌کارت‌ها روی آوردندو اپراتور ها مجبور به ارائه راهکاری برای خرید شارژ و بسته اینترنتی شدند.  محبوبیت این نوع سیم‌کارت‌ها به حدی افزایش یافت که بیشتر اپراتورها تصمیم به عرضه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری در کنار سیم‌کارت‌های دائم خود گرفتند ولی در ابتدای عرضه با مشکلات خرید شارژ و بسته اینترنت آشنا نبودند.

حتما زمانی را به خاطر می‌آورید که تنها روش افزایش اعتبار سیم‌کارتتان خرید شارژ و شماره گیری کد مورد نظر در گوشی تلفن همراهتان بود. گاهی تعداد فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که این کارت‌شارژها را می‌فروختند نیز محدود بودند و ممکن بود به راحتی به شارژ مورد نیاز سیم‌کارتتان دسترسی پیدا نکنید. درحالیکه امروزه به دلیل محبوبیت این نوع سیم‌کارت‌ها و گستردگی تکنولوژی، روش‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از اپلیکیشن مانیار است. این سرویس مانیار هم مانند خدماتی از جمله درگاه پرداخت هوادارن خود را داشته و استفاده از آن منجر به سهولت در پرداخت ها می‌گردد.

              خرید شارژ و بسته اینترنتی ، کیف پول الکترونیکی

خریدی ایمن با مانیار

در روش‌های معمول خرید شارژ و بسته اینترنت مانند وب‌سایت‌ها و کدهای ussd شما برای هربار خرید نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی و رمز دوم خود دارید که ممکن است به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شما منجر شود.

حتی در برخی اپلیکیشن‌های فروش شارژ نیز به دلیل نداشتن کیف پول، شما ناچارید تا هربار به درگاه بانکی متصل شده و اطلاعات بانکی خود را وارد کنید. حتی در صورت امنیت کامل این درگاه‌ها ممکن است ورود اطلاعات بانکی برای بعضی از افراد دشوار به نظر برسد.

در اپلیکیشن مانیار به دلیل وجود کیف پول الکترونیکی امن، شما با یک بار افزایش اعتبار می‌توانید علاوه بر درخواست و پرداخت وجه فردی و گروهی به خرید شارژ و بسته اینترنت نیز بپردازید. موجودی کیف پول الکترونیکی شما حتی در مواقعی که کارت بانکی همراه شما نیست و شماره کارت خود را هم حفظ نیستید، به داد شما می‌رسد و می‌تواند شما را در خریدی راحتر  یاری کند.

این مطلب را حتما بخوانید!  کارت اعتباری چیست؟ همه چیز در مورد کارت اعتباری سهام عدالت

بدین ترتیب در تمام شرایط حتی اگر در میانه‌ی یک مکالمه‌ی مهم شارژ سیم‌کارتتان تمام شود، جای نگرانی و معطلی نیست و فقط با دسترسی به اینترنت می‌توانید سریعا سیم‌کارت خود را با موجودی کیف پول  الکترونیکی شارژ کنید. در صورت ناکافی بودن موجودی نیز به طور خودکار به درگاه پرداخت امن شاپرک متصل شده و شارژ متناسب با سیم‌کارت خود را تهیه می‌نمایید.

 

خرید به روش مستقیم

در برنامه مانیار چه برای سیمکارت خودتان نیاز به شارژ داشته باشید چه برای سیم‌کارت دیگری، اعتبار خریداری شده به صورت مستقیم به آن خط منتقل می‌شود. این قابلیت سرعت و سهولت عملیات خرید شارژ و بسته اینترنت را افزایش می‌دهد و نیاز به وارد کردن کد خاصی جهت اعمال اعتبار خریداری شده روی سیم‌کارت شما نیست. همچنین احتمال خطای انسانی را به دلیل انتخاب شماره از لیست مخاطبین و یا کلیک روی آیکون سیم‌کارت، به صفر می‌رسانید و نیاز نیست نگران اشتباه وارد کردن شماره خود یا شماره‌ی دیگری که می‌خواهید برایش شارژ تهیه کنید، باشید.

خرید برای سیم‌کارت ترابرد شده

                                            خرید شارژ و بسته اینترنت

در بخش خرید شارژ و بسته اینترنت اپلیکیشن مانیار، شما این توانایی را دارید تا در صورت ترابرد شدن شماره‌تان، کلید مربوطه را فعال کنید تا اپراتوری که شماره‌تان را روی آن ترابرد کرده‌اید را انتخاب کرده و  به راحتی خرید خود را انجام دهید.

این قابلیت‌ها همه و همه با نصب اپلیکیشن مانیار روی دستگاهتان، در دسترس شما قرار خواهد گرفت. برای نصب فقط کافیست به استورهای معتبر مراجعه کنید و یا روی لینک دانلود کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

elementum adipiscing elit. Sed ut quis nunc fringilla facilisis luctus