مدیر سایت ۹ مرداد, ۱۳۹۸
مدت حدودی مطالعه: 3 دقیقه

زمان مطالعه: ۳ دقیقه این روزها تعداد فروشگاه های اینستاگرامی، تلگرامی و غیره رو به افزایش است، این فروشگاه‌ها معمولا با هدف ارائه خدمات بهتر امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم می‌کنند تا مخاطبان این فروشگاه‌ها بدون مراجعه حضوری به فروشگاه‌های فیزیکی، بتوانند خریدشان را به راحتی انجام دهند. مهم ترین قسمت خرید داشتن درگاه پرداخت اختصاصی است. […]

درگاه پرداخت اینستاگرام
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

این روزها تعداد فروشگاه های اینستاگرامی، تلگرامی و غیره رو به افزایش است، این فروشگاه‌ها معمولا با هدف ارائه خدمات بهتر امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم می‌کنند تا مخاطبان این فروشگاه‌ها بدون مراجعه حضوری به فروشگاه‌های فیزیکی، بتوانند خریدشان را به راحتی انجام دهند. مهم ترین قسمت خرید داشتن درگاه پرداخت اختصاصی است. درگاه پرداخت اینستاگرام ، تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به رشد فروش در این فضا کمک بسزایی کند، دلیل این اتفاق به دلیل بالارفتن اعتماد و همچنین سهل شدن پرداخت آنلاین برای مشتریان می‌باشد.

در حال حاضر و طبق بررسی‌های آماری بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه اینستاگرامی و تلگرامی فعال وجود دارد که نشان از اهمیت این فضا برای درامدزایی هر چه بهتر تولید کنندگان و پخش کنندگان کالاها دارد. در همین زمان تعدادی افراد سودجو قصد دارند با استفاده از روش‌های نامناسب و غیرحرفه‌ای کسب وکارهای آنلاین را با مشکل مواجه کنند.

خرید آنلاین ، درگاه پرداخت اختصاصی، درگاه پرداخت اینستاگرام

درگاه پرداخت اختصاصی

شما  با مانیار به راحتی می‌توانید برای کسب و کار خود یک درگاه پرداخت اختصاصی داشته باشید. این درگاه پرداخت اینستاگرام یا تلگرام ، می‌تواند مشکلات مربوط به پرداخت را در خرید آنلاین برای شما و مشتریانتان حل کند. برای ایجاد ایجاد درگاه بانکی در اینستاگرام و استفاده از این درگاه پرداخت اختصاصی، به شما دسترسی به پنل کاربری داده خواهد شد که در این پنل به راحتی و با امنیت کامل می‌توانید لینک پرداخت ایجاد کنید..

با قرار دادن لینک پرداخت در سایت، کانال تلگرام ، صفحه اینستاگرام و… می‌توان پرداخت آنلاین را برای همه ممکن کرد. علاوه براین، لینک درگاه پرداخت اینستاگرام می‌تواند توسط شما کپی شده و به صورت خصوصی در اختیار کاربرتان قرار گیرد.

وجود درگاه پرداخت  اینستاگرام از آن جهت برای صاحبان کسب و کارها ضروری به نظر می‌رسد که مقوله‌‌ی کارت به کارت در خرید آنلاین به دلیل نیاز به در اختیار گذاشتن شماره‌ی کارت و اطلاعات هویتی، فرایند پرداخت را با مشکل مواجه می‌کند. در این مواقع ارائه دهنده‌ی سرویس یا محصول همیشه باید در دسترس باشد تا به موقع اطلاعات را در اختیار خریدار قرار دهد. در مواردی فروشندگان مشتری خود را به دلیل تاخیر در ارائه‌ی شماره‌ی کارت و دشوار بودن فرایند ثبت سفارش و پرداخت، از دست می‌دهند.

این مطلب را حتما بخوانید!  مالیات بر ارزش افزوده چیست؟ + نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده

امنیت در خرید آنلاین

درگاه پرداخت اینستاگرام اختصاصی همچنین می‌تواند خطاهای انسانی را تا حد زیادی کاهش دهد و امکان کلاهبرداری با برنامه‌های رسیدساز را به صفر برساند. چرا که صاحبان مشاغل و یا گردانندگان صفحات مجازی با دسترسی تمام وقت به پنل کاربری قادر به مشاهده‌ی لیست تراکنش‌های هر پرداخت امن اینستاگرام خواهند بود.

در درگاه پرداخت اختصاصی شما می‌توانید برای لینک مورد نظر ویژگی‌های خاصی تعریف کنید. مثلا مشخص کنید لوگوی کسب و کار شما با توضیحات و عنوان خاصی در هنگام پرداخت، به واریز کننده نمایش داده‌ شود. به طور کلی درگاه پرداخت اختصاصی توسط شما می‌تواند شخصی سازی شود و نیاز‌های مرتبط با شغل و حرفه‌ی شما را برطرف کند.

 

خرید آنلاین ، درگاه پرداخت اختصاصی، درگاه پرداخت اینستاگرام

برای مثال برخی مشاغل و سازمان‌ها ترجیح می‌دهند برای هر سرویس یا محصول درگاهی مجزا داشته باشند تا بتوانند میزان استقبال از آن سرویس را بررسی نمایند. با درگاه پرداخت اختصاصی مانیار این امر به آسانی ممکن است. به دلیل اینکه شما محدودیتی برای تعداد لینک‌های ایجاد شده نخواهید داشت. همچنین برای گزارش گیری، تراکنش‌های هر درگاه به صورت مجزا قابل مشاهده می‌باشند تا ارزیابی میزان استقبال از هر سرویس تسهیل شود.

برای برخی کسب وکارها وجود یک بانک اطلاعاتی کامل از مشتریان اهمیت فراوانی دارد. برای این منظور در هنگام واریز از طریق درگاه اختصاصی مانیار، به انتخاب شما اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی و شماره تماس به صورت اختیاری یا اجباری از پرداخت کننده اخذ می‌شود تا در صورت لزوم شما با مشتری ارتباط برقرار کنید و یا اطلاعات لازم مثل تخفیف‌ها، رویدادها و… را از طریق شماره تماس به سمع و نظر  مشتریان برسانید.

برای دریافت درگاه پرداخت به صفحه تماس با ما مراجعه کنید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

neque. nunc dolor. porta. dolor Praesent ut et, sem, quis